Про доставку
Шановні клієнти, при отриманні Вашого замовлення, зі складу вантажоперевізника (Нова Пошта, Делівері та ін), товар необхідно перевіряти в пункті видачі (відділення, склад) вантажоперевізника, а в разі адресної доставки: за місцем доставки товару, в присутності представника перевізника. При отриманні, необхідно перевірити цілісність упаковки, комплектацію, зовнішній вигляд товару на предмет цілісності, подряпин, відколів та інших дефектів. У разі виявлення будь-яких недоліків, необхідно оформити Акт про Рекламації спільно з співробітником компанії-перевізника, вказавши всі дефекти. Якщо товар має істотні недоліки, тобто не може бути використаний за призначенням, необхідно скласти Акт про Повернення товару. Також необхідно сфотографувати дані пошкодження і відправити фото на електронну пошту інтернет-магазину: deoptmebli@gmail.com. При отриманні Вашого замовлення переконайтеся, що товар відповідає Вашим очікуванням!
У разі якщо товар не був оглянутий при отриманні та/або у присутності працівника вантажоперевізника, інтернет-магазин "DeOptMebli" знімає з себе відповідальність за цілісність, комплектацію і наявність яких-небудь пошкоджень, виявлених пізніше, так як товар міг ушкодити під час його транспортування, занесення, не правильної збірки і т. д.. Всі пошкодження, виявлені за межами пункту видачі компанії-перевізника, що не підлягають компенсації, крім випадків виявлення прихованого заводського браку товару. Додаткові витрати, пов'язані із заміною деталей з прихованим браком несе продавець товару.
Шановні клієнти, при самостійній збірці товару, необхідно уважно вивчити інструкцію по збірці, переконається у наявності повної комплектації товару, перевірити деталі на наявність дефектів. У разі виявлення браку – не робити збірку, так як деталі меблів зі слідами складання поверненню та обміну не підлягають.
Сохраняйте заводскую упаковку, так как замена товара производится только при наличии заводской упаковки. Гарантия на замену аннулируется в случае, если заменяемая часть уже была установлена (например, на столешнице были какие-то дефекты, но она все равно была собрана с ножками и/или другое) или имеются признаки того, что деталь использовалась (например, был вкручен саморез, винт, прорезали отверстие и так далее). Пошкодження, які виникли внаслідок неправильної зборки, підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, поверненню або обміну не підлягають.
При виявленні шлюбу необхідно зробити фото-фіксацію і відправити фотографії з описом проблеми на пошту інтернет-магазину: deoptmebli@gmail.com